Dress for success // rule No. 1

Όλες γνωρίζουμε κάποιους βασικούς κανόνες, που εφαρμόζουμε στο ντύσιμο μας όταν θέλουμε να κάνουμε θετική εντύπωση σε κάποιο σημαντικό ραντεβού ,όπως η συνέντευξη για μια καινούργια δουλειά.

Ξέρουμε καλά ότι πέρα από το βιογραφικό και την προσωπικότητα μας η πρώτη εντύπωση και ο τρόπος που θα παρουσιαστούμε μετράει. Με αυτό κατά νου…. αρχίστε να σκέφτεστε έτσι και για το ιστολόγιο σας.

Μπορεί να έχετε υπέροχο περιεχόμενο , καλογραμμένα άρθρα με χρήσιμες συμβουλές και χιούμορ αλλά όταν όλα αυτά δεν συνοδεύονται από ένα αξιοπρεπές έστω περιτύλιγμα…. είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μείνουν στην αφάνεια της blogoσφαιρας. Πάμε λοιπόν να “ντύσουμε” μαζί το blog σας επιτυχημένα!

Rule number one ότι λάμπει … κρατήστε το για τον γάμο σας!

Οτιδήποτε γυαλίζει αστράφτει λαμποκοπάει σβήστε το!
Όπως δεν θα φορούσατε τις νυφικές σας γόβες που έχουν πάνω 342533 swarovski σε συνέντευξη για δουλειά έτσι σεβαστείτε ….το ιστολόγιο σας και τα ματιά των αναγνωστών σας.

Εάν θέλετε να βγάλετε ένα πιο επαγγελματικό προφίλ προς τα έξω, η απλότητα είναι μονόδρομος!

και όχι δικαιολογίες του τύπου εγώ έχω blog που η θεματολογία του είναι βασισμένη στα παιδιά για αυτό το έχω τιγκαρει στις νεράιδες που πετάνε χρυσόσκονη, τα ζωάκια με μάτια που αναβοσβήνουν και τους στραφτάλιζε πελαργούς….απλά απορρίπτονται!

Ο κανόνας εδώ είναι να προσπαθήσετε να δώσετε στο Blog σας, το επαγγελματικό ύφος με το οποίο θέλετε να σας πλησιάζουν οι εταιρείες. Όπως σε μια συνέντευξη για δουλειά ντυνόμαστε ανάλογα με την θέση την οποία πάμε να διεκδικήσουμε… έτσι και στο διαδίκτυο πρέπει να αποφασίσετε, που στοχεύετε…;

εμπρός λοιπόν κάντε σήμερα την αρχή και ξεφορτωθείτε ότι γυαλίζει…και κουνιέται!
Και μείνετε συντονισμένοι για τους υπόλοιπους “κανόνες”!

rule number two… tomorrow


Είμαι η Ανθή, co-founder στην εταιρεία παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών WebHippies και εμπνεύστρια του all4blogs.gr. Στο all4blogs θα βρείτε άρθρα μου σχετικά με την προώθηση, βελτίωση και ανάπτυξη του blog σας.

RELATED POST

  1. ok τον προσπερασαμε αυτον τον σκοπελο! αλλα και εσυ εναν εναν θα τους δινεις τους κανονες??? οκ οκ θα περιμενω….αυριο ειπαμε εεεε????

  2. Kostas Eglezakis

    20 Μαΐου

    Πιστεύω ότι όταν κάτι είναι απλό είναι και προσιτό. Όπως επίσης να είσαι σταθερός στις θεματολογίες σου. Και συμφωνώ ότι το blog , πρέπει να το αντιμετωπίζεις όπως όταν είναι να πάς σε συνέντευξη. Όπως εκεί σε βλέπουν μάτια.. εδώ σε διαβάζουν επίσης μάτια.

  3. Iris

    21 Μαΐου

    Συμφωνώ εν μέρη σε αυτά που λες…Η υπερβολή δεν είναι ωραία…Πάντως το κάθε blog απευθύνεται σε συγκεκριμένο target group, ανάλογα με τη θεματολογία του, άρα με βάση αυτό θα διαμορφώσει την εμφάνισή του. Οπότε σε αυτό που λες δεν έχεις δίκιο. Στο παράδειγμα που ανέφερες, ένα blog που απευθύνεται σε παιδάκια μόνο με ζωάκια και νεράιδες θα τα προσεγγίσει. Επίσης μην ξεχνάς πως η απόλυτη λιτότητα είναι επίσης υπερβολή (προς την αντίθετη κατεύθυνση). Ένα πολύ λιτό blog, όπως το συγκεκριμένο, είναι βαρετό για τον αναγνώστη, δεν έχει ταυτότητα και σε καμία περίπτωση δεν αποκτά φυσιογνωμία στο χώρο.

    • Καλησπέρα! Μάλλον δεν διάβασατε προσεκτικά τι γράφω…
      είπα ένα ιστολόγιο που η θεματολογία του είναι βασισμένη σε παιδιά…και όχι που απευθύνεται σε παιδάκια… άλλωστε δεν ξέρω πολλά παιδάκια που μπαίνουν και διαβάζουν Blogs. αντίθετα ξέρω πολλές μητέρες που έχουν ιστολόγια και τα τιγκάρουν σε ζωάκια και νεραιδούλες που πετούν ολούθε απλά και μόνο για να νιώσουν και πάλι παιδιά. Καλά κάνουν αν το κάνουν για χόμπι ..εδώ όμως μιλάμε για όλους αυτούς που θέλουν να δουν το blogging λίγο πιο επαγγελματικά, γι αυτό και οι συγκεκριμένες συμβουλές.

      όσο για το τελευταίο σχόλιο – αν αναφέρετε στο all4blogs – το δέχομαι σαν κομπλιμέντο ευχαριστούμε πολύ που μας θεωρείτε λιτούς και απέριττους!

  4. kathy by anthomeli

    24 Μαΐου

    Με τρελαίνουν τα παραδείγματά σου! Το κάνεις πολύ ευχάριστο το όλο θέμα! Μας μαλώνεις με το γάντι σαν να λέμε!

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.