READING

Ξεκίνησα την mailing list μου… Τώρα τι κάνω;...

Ξεκίνησα την mailing list μου… Τώρα τι κάνω;

Όσοι μας ακολουθείτε πιστά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, θα έχετε διαβάσει πολλές φορές να αναφερόμαστε σε άρθρα μας, για την σημασία της δημιουργίας της δικής σας mailing list. Και κάποιοι από εσάς έχετε ήδη προχωρήσει σε αυτό το βήμα.

Από τα μηνύματα σας όμως, διαπίστωσα, ότι δεν έχετε κατανοήσει πλήρως, πως ακριβώς λειτουργεί όλο αυτό. Κάθε πότε πρέπει να στέλνετε ενημερωτικά mails, και το σημαντικότερο τι να γράψετε, ώστε να μην καταντήσετε κουραστικοί στους εγγεγραμμένους χρήστες σας.

Σήμερα λοιπόν θα πάμε μαζί ένα βήμα παραπέρα και θα απαντήσουμε στις απορίες σας!

Αρχικά αφού δημιουργήσουμε έναν λογαριασμό σε μια από τις newsletter υπηρεσίες, σαν το mailchimp, έχουμε συνήθως δύο δυνατότητες. Να φτιάξουμε μια RSS Driven καμπάνια ή να δημιουργήσουμε μια απλή καμπάνια.

Ποια η διαφορά τους;

Με την RSS Driven καμπάνια, οι εγγεγραμμένοι χρήστες σας θα μπορούν να λαμβάνουν αυτόματα κάθε φορά που θα δημιουργείτε ένα νέο post ή ανά τακτά χρονικά διαστήματα ένα ενημερωτικό email. Χωρίς εσείς να χρειαστεί να κάνετε τίποτα παραπάνω, πέρα από τις αρχικές σας ρυθμίσεις.

Η απλή καμπάνια από την άλλη πλευρά, είναι ουσιαστικά ένα καινούργιο mail, το οποίο δημιουργείτε και στέλνετε στους χρήστες σας μέσα από το περιβάλλον των υπηρεσιών αυτών και ως περιεχόμενο μπορείτε κάθε φορά να γράψετε ότι εσείς θέλετε.

Ποια από τις δύο λύσεις προτείνουμε εμείς;

Πραγματικά εξαρτάται από τους στόχους, που έχει το κάθε blog. Ένας γενικότερος κανόνας είναι, ότι όσοι από εσάς bloggάρουν περισσότερο σαν χόμπι τότε η RSS Driven καμπάνια θα σας καλύψει απόλυτα, θα σας γλιτώσει πολύτιμο χρόνο και θα φέρει την πολυπόθητη επισκεψιμότητα που αποζητάτε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η συχνότητα αποστολήςνα μην είναι κουραστική για τους αναγνώστες σας. Αν πχ ανεβάζετε 10 άρθρα την εβδομάδα και για το κάθε ένα στέλνετε και mail, αυτό θα οδηγήσει τους εγγεγραμμένους χρήστες σας, στο τρελοκομείο και εσάς πιθανόν στα spam.

Εάν bloggάρετε για να προωθήσετε τις υπηρεσίες, τα προϊόντα σας, ή για κάποιον λόγο θέλετε να χτίσετε προσωπικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες σας τότε η απλή καμπάνια είναι για εσάς μονόδρομος!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Προσπαθήστε να μην κάνετε “κατάχρηση” ένα με δύο maximum email την εβδομάδα είναι αρκετά για να ενημερώσετε σωστά τους αναγνώστες σας, χωρίς να γίνετε κουραστικοί.

Αν επιλέξω την δεύτερη λύση, τι μπορώ να γράφω και να συμπεριλάβω σε κάθε mail που θα στέλνω;

  1. Updates

    Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που πιθανόν να έχουν κάνει εγγραφή οι χρήστες στην mailing list σας, είναι το να λαμβάνουν ενημερώσεις για καινούργια άρθρα. Άρα αυτό είναι που πρέπει αρχικά να έχετε στο μυαλό σας, και να ενημερώσετε για τις καινούργιες αναρτήσεις σας.

  2. Newcomers

    Αφιερώστε ένα μικρό κομμάτι στο να καλωσορίσετε τους καινούργιους subscribers και προτείνετε τους κάποια παλιότερα άρθρα σας, που μπορούν να διαβάσουν.

  3. Q&A

    Συμπεριλάβετε κάποιες ερωτήσεις που σας γίνονται μέσω e-mail και τις απαντήσεις σας, ή κάποια επικοινωνία που έχετε, που ίσως φανεί χρήσιμη και σε άλλους αν την διαβάσουν. Απλά προσοχή ζητήστε την άδεια του αποστολέα.

  4. Personal detailsμοιραστείτε ένα προσωπικό γεγονός ή κάντε μια μικρή ανασκόπηση της εβδομάδας. Με αυτό τον τρόπο θα δώσετε την δυνατότητα ακόμη και στους καινούργιους αναγνώστες σας, να σας γνωρίσουν καλύτερα.
  5. A Little TasteΑναφέρετε τις σκέψεις που έχετε για τα επόμενα άρθρα σας, και δώστε τους μια μικρή γεύση για το τι θα ακολουθήσει. Έτσι τους ενημερώνετε, αλλά και τους δίνετε την δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν και να σας πουν την άποψη τους.
  6. Ask them

    Ρωτήστε τους ίδιους τους παραλήπτες τι θα ήθελαν να δουν στο επόμενο newsletter που θα τους στείλετε. Θα εκπλαγείτε με το πόσες πολλές καινούργιες ιδέες θα σας δώσουν.

  7. Exclusive contentΑυτό είναι από τα σημαντικότερα κίνητρα για να γραφτεί κάποιος στην λίστα σας. Να του παρέχετε δηλαδή την πρόσβαση σε περιεχόμενο, που το γράφετε αποκλειστικά για τους subscribers.

Ελπίζω να βοήθησα. Ότι και αν επιλέξετε προσπαθήστε να κάνετε την δημιουργία αλλά και την ανάγνωση διασκεδαστική.


Είμαι η Ανθή, co-founder στην εταιρεία παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών WebHippies και εμπνεύστρια του all4blogs.gr. Στο all4blogs θα βρείτε άρθρα μου σχετικά με την προώθηση, βελτίωση και ανάπτυξη του blog σας.

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *