READING

6 τρόποι προσέλκυσης σπόνσορα για το blog σου...

6 τρόποι προσέλκυσης σπόνσορα για το blog σου

Πριν κάποιους μήνες είχαμε γράψει ένα άρθρο για τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ξεκινήσετε το monetization του ιστολογίου σας. Σε απλά Ελληνικά αναφέρθηκα στο πως μπορείτε να βγάλετε χρήματα μέσω του Blogging.

Και αυτό που έκανε εντύπωση στους περισσότερους και μου στείλατε mail είναι το κεφάλαιο “σπόνσορας”

Sponsor? Γίνεται και αυτό;

…ναι ξέρω θα μου πείτε ότι στην Ελληνική πραγματικότητα το να βρεις εταιρείες που να θελήσουν να διαφημιστούν σε ιστολόγια με πρωτότυπο περιεχόμενο είναι μύθος. Οι περισσότεροι θα προτιμήσουν parrot-blogs που στις 3 αναρτήσεις, οι 2 είναι με τσίτσιδες. Εγώ πάλι πιστεύω ότι όλα είναι θέμα αποφασιστικότητας και σωστής προσέγγισης.

Διαβάστε λοιπόν παρακάτω τρόπους που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε ορθά και θα μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας σας.

Πριν ξεκινήσετε την εύρεση του κατάλληλου σπόνσορα για το ιστολόγιο σας, θα πρέπει να προσέξετε τα εξής : να έχετε “χτίσει” το προφίλ σας (about page), να έχετε δημιουργήσει κάποια στοιχειώδη πακέτα και τιμές, και να έχετε εξοικειωθεί με τα google analytics, ώστε να μπορέσετε να διαπραγματευτείτε σωστά και με στοιχεία με τους μελλοντικούς χορηγούς σας.

Για να βρείτε λοιπόν σπόνσορα :

1)απευθυνθείτε σε εταιρείες που έχουν σχέση με την θεματολογία του blog σας. Εάν π.χ γράφετε για τεχνολογία, και οι αναγνώστες σας είναι στην συντριπτική πλειοψηφία τους άντρες…τότε το να προσεγγίσεις μια εταιρεία με καλλυντικά είναι άδικος κόπος.

2)Εάν το ιστολόγιο σου δεν είναι “φτασμένο” ξεκίνησε πρώτα με πιο μικρές εταιρείες. Ψάξε να βρεις επιχειρήσεις, που δεν αντέχουν οικονομικά την διαφήμιση σε μεγάλα site, και πρόσφερε τους εσύ την εναλλακτική λύση. Δεν είναι ντροπή να ξεκινήσεις με μια μικρή τοπική επιχείρηση….αρκεί να την πιστεύεις!

3)βάλε σε εμφανές σημείο στο ιστολόγιο σου, ένα banner που θα κάνει γνωστό,  ότι ψάχνεις για σπόνσορα. Ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να πέσει σε κάποιο άρθρο σου.

4)Πήγαινε σε ιστοσελίδες και blogs με παρόμοιο περιεχόμενο με το δικό σου, δες ποιοι διαφημίζονται εκεί και προσέγγισε τους. Επειδή είναι ήδη εξοικειωμένοι με αυτόν τον τρόπο διαφήμισης, έχεις περισσότερες πιθανότητες να συνεργαστούν μαζί σου.

5)Αν έχεις δοκιμάσει όλα τα παραπάνω αλλά πάραυτα δεν έχεις κάποια θετική εξέλιξη. Προσπάθησε να τους δελεάσεις. Πρόσφερε μια δωρεάν δοκιμή για π.χ 1 εβδομάδα, ώστε να δουν μόνοι τους τα αποτελέσματα σε επισκέψεις κτλ και να τα αξιολογήσουν….ίσως το ξανασκεφτούν και κλείσεις την πρώτη σου συμφωνία.

6) Τέλος. Δείξε αποφασιστικότητα, μελέτησε τα στοιχεία που σου δίνει το analytics όχι μόνο συνολικά για το blog σου, αλλά και για συγκεκριμένα άρθρα. Προσπάθησε να έχεις πλήρη εικόνα για τους αναγνώστες σου, και προσέγγισε τις εταιρείες προσφέροντας τους λύσεις, καινούργιες ιδέες και μοναδικά πλεονεκτήματα.

Όποια από τις παραπάνω συμβουλές αποφασίσεις να ακολουθήσεις να έχεις πάντοτε στο μυαλό σου ότι ο τρόπος που θα προσεγγίσεις κάποιον, αλλά και η επιμονή που θα δείξεις παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Μην φοβηθείς την απόρριψη. Δες την σαν έναν τρόπο να βελτιώσεις την στρατηγική σου.

Πείτε μου, Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές τις τεχνικές; και αν ναι είχατε αποτελέσματα;

idea credit: problogger


Είμαι η Ανθή, co-founder στην εταιρεία παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών WebHippies και εμπνεύστρια του all4blogs.gr. Στο all4blogs θα βρείτε άρθρα μου σχετικά με την προώθηση, βελτίωση και ανάπτυξη του blog σας.

RELATED POST

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.